Sobota, 17 kwietnia 2021 r. Imieniny obchodzą : Robert, Rudolf, Stefan
24.02.2021

E-marketingowy niezbędnik dla przedsiębiorców. Jak podkreślić obecność firmy w internecie?

W sieci nie wystarczy po prostu „być”. Aby uczynić z niej naprawdę zyskowny kanał sprzedaży, trzeba zadbać o jak najlepszą widoczność. Użytkownicy internetu oczekują jak najszybszych, a przy tym dokładnych odpowiedzi na swoje pytania. Bez względu na to, czy potrzebują informacji, poradnika, czy też chcą coś kupić albo skorzystać z usług specjalistów. Które internetowe techniki promocji przynoszą firmom relatywnie największe korzyści?

E-marketingowy niezbędnik dla przedsiębiorców. Jak podkreślić obecność firmy w internecie?
E-marketingowy niezbędnik dla przedsiębiorców. Jak podkreślić obecność firmy w internecie?

 

Wyszukiwarka Google decyduje o tym, na które strony wejdzie najwięcej internautów

 

Jeżeli dużo osób odwiedza stronę www firmy, rosną szanse na pozyskanie klienta. Dedykowany serwis to właściwe miejsce do zaprezentowania swojej oferty. Media społecznościowe pozwalają budować relacje, nawiązywać więzi – według branżowych ekspertów z agencji AFTERWEB jako narzędzie sprzedaży mają nieco niższą wartość. Wystarczy porównać dane na temat stopnia konwersji z kampanii reklamowych. Te prowadzone w wyszukiwarce osiągają zwykle lepsze wyniki. Inwestując w model PPC (pay per click) należy mieć na uwadze, że „kupienie” miejsca w czołówce rankingów Google działa w krótkiej perspektywie. Jeśli komuś zależy na długotrwałych efektach, to kompleksowe pozycjonowanie stron www okaże się znacznie bardziej opłacalnym wyjściem. Wprawdzie na wymierne rezultaty trzeba nieco poczekać (a reklamy pokazują się niemal natychmiast), ale potencjalne zyski są tego warte. Wzrosty sięgają nawet 70% po pół roku.

 

Kompleksowe pozycjonowanie i kampanie reklamowe PPC skutecznie przyciągają klientów

 

Statystyki na temat ruchu internetowego oraz preferencji konsumentów potwierdzają, że warto być w ścisłej czołówce swojej branży. Witryny z pierwszego miejsca w Google przejmują niespełna 32% całego ruchu, jaki generuje wyszukiwarka używana przez 97 na 100 internautów w Polsce. Sumaryczne udziały stron z TOP 5 dają już zawrotne 98%. Tak wysoki wynik bierze się również z faktu, że większość użytkowników nie ogranicza się do jednego adresu. Po wysłaniu zapytania wiele osób odwiedza kilka stron. W ten sposób weryfikują informacje, porównują oferty oraz wyrabiają sobie własne opinie na temat firm. Dlatego specjaliści SEO zalecają, aby najpierw skoncentrować się na jakości własnej witryny – a w dalszym etapie podejmować działania promocyjne. Za sprawą link-buildingu oraz marketingu szeptanego można jeszcze bardziej zwiększyć poziom konwertującego ruchu na firmowej stronie internetowej.

 

Artykuł sponsorowany

 

s

s
s
s
© MD 2010-2020
Portal wykorzystuje pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) własne oraz systemów zewnętrznych, w celu analizowania zainteresowań czytelników naszego portalu i zgodnie z rozporządzeniem RODO. Więcej informacji w naszej polityce prywatności